FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

Az Általános Szerződési Feltételek ("ÁSZF") tartalmazzák cégnév: Czövek-Juhász Erzsébet ev. (székhely: 1104, Budapest, Harmat utca 156. 9/36, adószám: 57541637-1-42 ), mint szolgáltató ("Szolgáltató") által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Czövek-Juhász Erzsébet egyéni vállalkozó
A szolgáltató székhelye: 1104, Budapest, Harmat utca 156. 9/36,
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe:  info@hennaszemoldokfestek.hu
Nyilvántartási száma: 56179459
Adószáma: 57541637-1-42

A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: Webnode AG Gartenstrasse 3, 6304 Zug

2022.09.01-től az új KATA törvény (2022. évi XIII. törvény a kisadózó vállalkozók tételes adójáról) értelmében csak a magánszemélyek részére értékesítünk, azaz adószámot nem tudunk feltüntetni a számlán, kérjük a rendelés leadásakor ezt vegyék figyelembe.

Alapvető rendelkezések:

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény ("Ptk.") és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A Szolgáltató fenntartja a jogot jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek módosítására. Módosítás esetén a jelentkezés elküldésének időpontjában érvényben és hatályban lévő Általános Szerződési Feltételek kerülnek alkalmazásra. 

Adatkezelési szabályok:

1.2. Az adatvédelmi tájékoztató megtalálható az "Adatvédelmi szabályzat" menüpont alatt.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

1.3. A webáruházban lévő termékek csak a webshopon keresztül rendelhetők meg, személyes átvételre nincs lehetőség. A termékek tartalmazzák az Áfát. Nem tartalmazzák a házhozszállítási illetve a csomagolási díjat.

1.4. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jeleníthet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

1.5. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

Rendelés menete

1.6. Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni a Kosárba gombra kattintva, kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 db-ot kínálunk fel.

A kosár tartalma

A kosár tartalma mindig megjelenik, miután árut rakott bele. A kosár tartalma ablakban minden kiválasztott termék és az aktuális végösszeg - böngészés közben is - nyomon követhető. Ez bármikor tetszés szerint módosítható, törölhető. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A böngészés befejezése után a Megrendelés gombra kell kattintani. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön a Megrendelő adatait nem adta meg. Kérjük, pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan (mobil) telefonszámot adjon meg itt, amelyen napközben is el lehet Önt érni. A csomagfutár fel fogja hívni, ha nem talál otthon senkit, hogy egyeztessen a csomagátadás pontos helyéről és időpontjáról. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek, amelyen a vevő címe megegyezik a szállítási címzettel. Ha a szállítási cím és vevő nem azonos, kérjük, töltse ki a számlázási adatokat is. Ebben az esetben a számlán az itt feltüntetett adatok fognak szerepelni.

1.7. A rendelés elfogadása

A rendelés leadásáról és elfogadásáról rendszerünk Önt egy emlékeztető e-mailben tájékoztatja. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín) munkatársunk a e-mailben vagy a megadott telefonszámon megkeresi Önt.

Téves megrendelés

Amennyiben rendelését tévedésből adta le, azt a leadást követően e-mailben mondhatja le, a csomag feladása előtt minden következmény nélkül. Amennyiben a rendelést az Ön által kért módon nem tudjuk az Ön által elvárt idő alatt teljesíteni (pl. több hetet kellene várni az adott termék megérkezésére), a rendelést szintén következmények nélkül lemondhatja.

1.8. Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása

Utánvétes megrendelés fizetés a termék átvételekor:

A futárnak készpénzben illetve bankkártyával a csomag átvételekor fizet. A megrendelés fizetési kötelezettséggel jár, a vevő vállalja, hogy amennyiben mégsem veszi át a terméket, a szállítási díjat akkor is megtéríti a webáruház felé! 

Ilyen esetekben a teljes összeget a csomagfutárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot. Ezért a termékek megrendelésekor nem, csak kiszállításkor történik meg a fizetés, készpénzben a futárszolgálat munkatársának/szerződött partnerének. Kérjük, győződjön meg arról, hogy a kifizetés ténylegesen a jogviszonyban álló személynek történik meg. A fizetést bárki intézheti, aki a csomagot átveszi. Ha nem vagyunk elérhetőek, lehet ez a szomszéd, barát, esetleg a munkahelyen az egyik kollega. Fontos! A futár csak abban az esetben adja át a csomagot, ha az utánvét rendezve lett. Amennyiben elfelejtettünk pénzt hagyni ismerőseinknél, a futárnak nincs mérlegelési lehetősége, a csomagot vissza fogja szállítani nekünk. Az utánvét előnye, hogy nem kell bankkártyával rendelkeznünk a fizetéshez. 

Ezenkívül átutalással és bankkártyával is fizethet webáruházunkban a GP Webpay által. 

Banki utalás, előre utalással: 

A rendelést csak az összeg beérkezése után kezdjük feldolgozni! Praktikus fizetési mód, ha nagy értékben vásárolunk, és nem szeretnénk a futárnak fizetni. De jól jöhet abban az esetben is, ha egy harmadik személy veszi át a csomagot, akinek nem szeretnénk pénzt adni. Ezzel a fizetési móddal praktikusan előre lerendezhetjük a vásárlás összegét, így a csomagot a futár már csak át fogja adni kiszállításkor.

Bankinformáció belföldi utalások (GIRO) esetén:

Számlatulajdonos: Czövek-Juhász Erzsébet ev.

Bankszámlaszám (HUF): 11773456-00805025 Fontos! Kérjük, hogy Forint utaláskor ezt a számlaszámot használja!

Kérjük, az utalás közleményében mindig tüntesse fel a nevét, a megrendelés azonosítót, vagy a számla / díjbekérő számát.v


Bankkártyás fizetés - a GP Webpay-en keresztül

Webáruházunk a GP Webpay bankkártyás fizetési rendszerét használja. A GP Webpay elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tud bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházunkban. A szolgáltatást nyújtó Global Payments a Global Payments Europe, s.r.o. kereskedelmi felügyelete alá tartozik, amely a Cseh Köztársaság törvényei alapján bejegyzett társaság (székhelye: V Olsinach 80/626, 100 00 Prága, Csehország; cégjegyzékszám: 27088936, bejegyezve a Prágai Városi Bíróság Kereskedelmi Nyilvántartásának C. Részébe, iktatószám: 95419).

A Global Payments Europe, s.r.o. számára a Cseh Nemzeti Bank, a fizetési szolgáltatásokról szóló hatályos törvény (284/2009 Coll.) alapján engedélyezte a fizetési szolgáltatások nyújtását,  székhelye Csehországban van, így fizetési szolgáltatási tevékenységüket a Cseh Nemzeti Bank szabályozza és felügyeli.

Csak azok a a MasterCard illetve a VISA termékcsaládba tartozó bankkártyák használhatóak, amelyeket a bank támogat: MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron , Amex (melynek interneten történő használata a kibocsátó banktól függ. A kibocsátó bank határozhatja meg, hogy engedélyezi-e a kártyát internetes, úgynevezett 'Cnp'-'Card not present' típusú tranzakciók végzésére), internetes kártyák (webkártyák, pl. CIB Internetkártya). A fizetés gyors és biztonságos. Csak bankkártyánk limitje (ha van ilyen beállítva) korlátozza, mennyiért tudunk vásárolni.

Sikeres bankkártyás fizetésnél a Szolgáltató  azonnal értesítést kap a rendelésről, így meg tudjuk kezdeni a feldolgozást. Ha azonban a rendelés közben a vásárló nem tölti ki a bankkártyás fizetési oldalt, vagy elhagyja az oldalt (elnavigál onnan), akkor a rendelés törlődik, azaz "sikertelen tranzakció" státuszt kap. Ha mindez technikai hiba miatt történik, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk, hogy segíthessünk a rendelésben.

GP Webpay elérhetőségek:

ugyfelszolgalat@globalpay.hu Global Payments
Október huszonharmadika utca 8-10.
1117 Budapest
Hungary

1.9. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

1.10. A megrendelések feldolgozása 24-72 órán belül megtörténik.  Nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy a megrendelt termék átadása hosszabb időt vesz igénybe.

1.11. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 2-5 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre. 

MINDEN esetben a Vevő érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. Ha csak mód és lehetőség van rá, akkor a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot, és több e-mailünkre sem válaszol) önhibánkon kívül nem tudjuk a rendelést a kellő sebességgel feldolgozni. Véleményét, észrevételeit, panaszait kérjük, írja meg e-mailben.

 Online képzések megvásárlása

1.12. Online oktatások esetében a tanfolyam árának beérkezés után 24-48 órával küldi meg e-mailben a Szolgáltató a belépéshez szükséges információkat és belépő linkeket az oktatás megtekintéséhez. Az elvégzett tanfolyamról az oklevelet a tanfolyam befejezése után átlagosan 1 héten belül de legkésőbb 30 napon belül elektronikus formában e-mailen keresztül küldi meg a Szolgáltató a Felhasználó részére. 

A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE, A SZERZŐDÉS MEGSZÜNTETÉSE:

A Résztvevő, valamint a Szolgáltató közötti jogviszony a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával jön létre, mely meghatározza mindkét fél jogait és kötelezettségeit.

A szerződés elektronikus úton jön létre, azzal, hogy Résztvevő a képzésre jelentkezik, a jelentkezést elküldi, és azt a Szolgáltató visszaigazolja (kifejezetten elfogadja a Résztvevő ajánlatát) a Résztvevő által megadott elektronikus levelezési címére, az adatvédelmi rendelkezések betartása mellett. A Résztvevő, ha a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe kívánja venni, köteles elfogadni a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit, amit a weboldalon a megrendeléskor található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. A Szolgáltatónak jogában áll az igazolás visszaküldését követően, azonban a szerződés teljesítésének megkezdését megelőzően a szerződéstől elállni, amennyiben a szerződés teljesítése tőle a továbbiakban nem elvárható (pl.: az adott szolgáltatást már nem nyújtja, vis maior, stb.). Elállás esetén a Szolgáltató köteles elszámolni a Résztvevővel, amennyiben pénzmozgás történt.

A Szolgáltató a képzés tematikájáról, időpontjáról, weboldalán és elektronikus levélben ad tájékoztatást a Résztvevők számára. Az esetleges elírásokért, téves adatokért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

A képzésre való jelentkezésre a Szolgáltató weboldalán van lehetőség.

A Szolgáltató által szervezett képzések a Szolgáltató  weboldalon kerülnek bemutatásra. 

A Résztvevő igény esetén a "Vásárlás" gombra kattintva teszi "Kosarába" a kiválasztott képzést.

A weboldal jobb felső sarkában található "Kosár" ikonra kattintva van lehetőség megnyitni a kosarat és megtekinteni annak tartalmát, a megvásárolni kívánt online termékeket, illetve ugyanitt lehetősége van a kosár tartalmának módosítására is. Amennyiben a Résztvevő törölni kívánja a kosárban található termékeket, ezt a termék neve mellett található "X" jel megnyomásával van lehetőség. A kosárból kilépve lehetőség van arra, hogy a Résztvevő a weboldalon tovább folytassa a termékek áttekintését, vásárlását.

Ha minden megvásárolni kívánt termék a kosárba került, a Résztvevő a "Tovább a pénztárhoz" gomb megnyomásával kezdheti el a megrendelési folyamatot.

A Résztvevőnek lehetősége van megjegyzést írni a megrendelés mellé, ezt az erre szolgáló négyzetbe írhatja bele.

Ezt követően kerülnek elfogadásra az Általános Szerződési Feltételek és az Adatkezelési tájékoztató a vonatkozó négyzetek jelölésével.

Amennyiben szeretné megrendelni a Kosár tartalmát a számlázási adatai megadását követően kiválaszthatja a számára ideális fizetési módot a vonatkozó négyzet jelölésével. Ezután – amennyiben mindent rendben talál a Résztvevő – a megrendelés elküldésre kerül a "Megrendelés elküldése" gomb megnyomásával.

A honlapon közölt információk nem minősülnek a Szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen Általános Szerződési Feltételek hatálya alá tartozó megrendelések esetén a Résztvevő minősül ajánlattevőnek, és a szerződés a Résztvevő által a honlapon keresztül tett ajánlatnak a Szolgáltató által történő elfogadásával jön létre a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései szerint.

A Résztvevő a "Megrendelés elküldése" gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – a Szolgáltató jelen Általános Szerződési Feltételek szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után.

A megrendelés Szolgáltatóhoz történő beérkezése egy automatikus válaszüzenet formájában visszaigazolásra kerül, ha szükséges a Szolgáltató képviselője felveszi a kapcsolatot telefonon, vagy elektronikus üzenet formájában a Résztvevővel.

A felek közötti szerződés minden esetben akkor jön létre, amikor a Szolgáltató kinyilvánítja, hogy elfogadja a Résztvevő megrendelését.

Ha a Résztvevő megrendelést küld a webáruház oldalán, és a Szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja (kifejezetten elfogadja a Résztvevő ajánlatát), a Résztvevő és a Szolgáltató között szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés jön létre.

A Résztvevő elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés nem minősül írásban megkötöttnek, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezései vonatkoznak. 

A szerződés magyar nyelven jön létre, a webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja a megrendelést, a szerződés egyéb módon nem kerül iktatásra, így a későbbiekben nem kereshető vissza.

Az online oktatási anyag megrendelését és díjának megfizetését követően, e-mailben kap részletes tájékoztatót az oktatásról. A befizetések feldolgozása fizetési módtól függően 1-2 napon belül megtörténik. 

A Résztvevő vállalja, hogy részt vesz a képzésen, melyre jelentkezett és megfizeti a képzési díjat a Szolgáltató részére.

A Szolgáltató vállalja, hogy jelen Általános Szerződési Feltételekben foglaltaknak megfelelően megszervezi és megvalósítja a képzést.

Szolgáltató felhívja a Résztvevő figyelmét arra, hogy az általa nyújtott képzések továbbképzésnek minősülnek, vállalkozási tevékenység folytatására kizárólag abban az esetben jogosítanak, ha a Résztvevő a jogszabályban előírt alapképzettséggel is rendelkezik. A Szolgáltató által biztosított képzések elvégzésére a megfelelő alapképzettséggel nem rendelkező személy is jogosult, tehát annak nem feltétele az alapképzettség megléte. A Résztvevő kötelezettsége a vonatkozó jogszabályok megismerése, értelmezése és alkalmazása. Szolgáltató az ennek kapcsán felmerülő reklamációk, tévedések miatt felelősséget nem vállal. 

A helyszíni és online képzéseken 14. évét betöltött, korlátozottan cselekvőképes kiskorú kizárólag törvényes képviselője hozzájárulásával vehet részt, ennek hiányában a felek közötti szerződés semmis.

1.13. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. 


SZÁLLÍTÁS

A csomagok szállítása a GLS futárszolgálattal történik

díja : 1590 Ft házhozszállítás utánvéttel, 1290 FT átutalás esetén. (az utaláshoz szükséges adatokat a megrendelés visszaigazoló e-mailben küldjük) Az oldalon történő bankkártyás fizetés után : 1290 Ft


Szállítás választható a  Magyar Posta Zrt. -vel is az alábbi árakon  (az árakoz MPL esetén hozzáadódik plusz kezelési, csomagolási költség + 690Ft)

  • Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.



HIÁNYOS, SÉRÜLT CSOMAGOK

A Szolgáltató maximális körültekintéssel, az elvárt legjobb anyagok felhasználásával csomagolja be a termékeket. Csakis kifogástalan állapotú, új termékeket teszünk a csomagba. A csomag mindig sérülésmentesen kerül feladásra a szerződött szállítmányozó partnerünkön keresztül. A szállítmányozás során azonban néha előfordulhatnak sérülések vagy a nagyszámú csomag feladása miatt ritkán előfordulhat, hogy a csomagból hiányzik valamely termék vagy nem a számlán feltüntetett termék kerül csomagolásra (termékcsere).

A csomagon láthatóak külsérelmi nyomok

A csomag átvételekor - még a futár jelenlétében - alaposan vizsgáljuk meg a csomagot, látható külsérelmi nyomokat keresve (hiányzó vagy sérült ragasztás, benyomódott oldalak vagy sarkok, szakadások, látható sérülések, folyadékfoltok a csomagoláson, stb). Amennyiben a csomagon látható külsérelmi nyomot talál, a futár jelenlétében kárfelvételi jegyzőkönyvet kell készíteni. Ennek hiányában nem áll módunkban kicserélni a sérült vagy hiányzó termékeket. Jegyzőkönyv nélkül a Szolgáltató nem tudja igazolni a futárszolgálat felelősségét ezért a hibás/hiányos termékek újraküldését vagy a vásárlás értékének részben- vagy egészben történő visszafizetését sem tudja vállalni. Ilyen esetben minden felelősség a vásárlóé. Kérjük, alaposan vizsgálják meg a csomagjaink - kívülről, a futárszolgálat munkatársa jelenlétében! A csomagon nem láthatóak külsérelmi nyomok

Amennyiben a csomagon nem láthatóak külsérelmi nyomok, úgy a csomagot átvehetjük és a futár nem várhatja meg annak kibontását. A futár távozása után kibontott - kívülről sértetlennek látszó - csomag belső sérüléseit vagy egyéb problémákat ügyfeleink 7 napig jelezhetik a Szolgáltató elérhetőségeinek egyikén. Célszerű a sérülésről fényképet is készíteni és azt is eljuttatni hozzánk a sérülés pontos leírásával együtt.

Terméksérüléssel,hiányzó termékekkel vagy termékcserével kapcsolatos értesítést csak az átvételt követő 7. napig tudunk elfogadni és díjmentesen intézni.

A csomagok átvételének helyes módja és sorrendje:

-A csomag látható külsérelmi nyomainak alapos megfigyelése.

-Látható sérülés esetén kárfelvételi jegyzőkönyv felvétele (és a csomagfelvétel esetleges megtagadása).

-Látható külsérelmi nyom hiányában a csomag utánvét kifizetése a futárszolgálat munkatársának (amennyiben utánvétes a csomag).

-A csomag átvétele (aláírással történő igazolás).

-A futár távozása után csomag haladéktalan kibontása.

-Sérült, hiányzó vagy elcserélt termékekkel kapcsolatban az átvétel napját követő hét napig értesítő (és lehetőség szerint fénykép) küldése a szolgáltató részére.

Társaságunka fentiek szerint jelzett hibákat a futárszolgálat kárrendezési osztályával csak az átvétel napján beérkezett reklamációk és bizonyítékok alapján tudja rendezni (a futárszolgálat ilyenkor megtéríti a Szolgáltató részére a sérült termékek árát, ezért mi is díjmentesen tudjuk Önnek újraküldeni a sérült terméket).

Elállás joga

1.13. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket hiánytalan csomagolásában viszont a fogyasztóvédelmi törvény értelmében kozmetikumok esetén nem állhat el a fogyasztó a szerződéstől. Viszont fontos tudni, hogy a higiéniai vagy egészségügyi okból vissza nem szolgáltatható termékeket is visszaküldhetjük, amennyiben a csomagolást, a védőfóliát még nem bontottuk fel, vagyis a terméket még nem vettük használatba. 

A Vevő kötelessége, hogy a terméket megkímélt állapotban juttassa vissza, az értékcsökkent, sérült termék vételárát Eladó nem fizeti vissza. Eladó kéri Vevőt az eredeti csomagolás megőrzésére. Az elállás jogának érvényesítéséhez nélkülözhetetlen a számla megléte.

Kozmetikai, higiéniai termék vásárlásánál a Vásárló nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha a termék csomagolását felbontotta, kipróbálta. Kizárólag bontatlan, nem kipróbált és hiánytalan termék esetén élhet az elállási jogával.

Amennyiben a termék sérült, hiányos vagy nem azt kapta, amit rendelt, kérjük, haladéktalanul értesítsd az Eladót. Ebben az esetben azonnal, díjmentesen kicseréljük.

1.14. Milyen formában kell a vásárlónak közölnie a Szolgáltatóval a szerződéstől való elállását?

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi elérhetőségeinkre: Czövek- Juhász Erzsébet Egyéni vállalkozó székhely: 1104 Budapest, Harmat utca 156. 9/36  E-mail: info@hennaszemoldokfestek.hu

Mit tegyen a vásárló a termékkel? A termék csomagolását óvatosan bontsuk fel és azt őrizzük meg a számlával és egyéb okmányokkal (például a jótállási jeggyel) együtt az elállási határidő lejártáig.

Szavatossági és jótállási igények

Kellékszavatosság

Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Fogyasztói szerződés esetén a Vásárló az átvétel időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Vásárló már nem tudja érvényesíteni.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított egy éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Vásárló - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.

Vásárló kellékszavatossági igényeit a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.

Fogyasztók esetében a teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Fogyasztó igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban mára Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy a Fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a Vásárló - választása szerint - e fejezet 8.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényt a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében vagy önálló foglalkozás körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató a Fogyasztóval kötött szerződések esetében jótállásra köteles.

A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

Amennyiben az egy éves kötelező jótállást időtartama alatt a vásárolt termék meghibásodik, a Fogyasztó ugyanazokat az igényeket érvényesítheti a Szolgáltatóval szemben, amelyeket a szavatosság esetében. Így lehetősége van - az előző pontban meghatározott sorrend szerint - kijavítást, kicserélést vagy árleszállítást kérni, illetve elállni a szerződéstől.

Ha a Fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A jótállás nem érinti a Fogyasztó jogszabályból eredő - így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési - jogainak érvényesítését.

Panaszkezelés

1.19.  Panaszával,a következő elérhetőségeken kereshet meg minket: info@hennaszemoldokfestek.hu vagy  info@shopmed.hu,

Amennyiben nem elégedett panaszának kezelésével, úgy a következő hivatalokhoz fordulhat:

-Kőbányai Polgármesteri Hivatal Jegyzője. 1102 Budapest, Szent László tér 29. Telefon: 06 1 433 8202 E-mail: hivatal@kobanya.hu

-Fogyasztóvédelmi hatóság. 1088 Budapest, József krt. 6. Tel.: 06-1-4594800

-Pest megyei Békéltető testület. 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8, 3 em. 331. Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf. 81., Tel.: 06-1-2690703

-Mediáció - Mediátorpont. 1016 Budapest, Gellérthegy utca 2a.

Vegyes rendelkezések

1.20. A Szolgáltató semmilyen körülmények között nem vállal felelősséget a helytelen használatból származó esetleges sérülésekért, kellemetlenségekért, károkért. Azok megtérítésére nem kötelezhető.

Amennyiben használat során a vásárló bármilyen rendellenességet tapasztal, azonnal köteles felfüggesztenie a termék használatát és jelezni azt a Szolgáltató illetve a háziorvosa felé. A Szolgáltató nincs felhatalmazva egészségügyi szakvélemény megfogalmazására, így egészségügyi rendellenesség esetén a vásárló háziorvosának útmutatása a kötelezően követendő.

Webáruház Tulajdonos oldalain megjelenő anyagok tartalmát, a fotókat és adatokat szerzői jog védi. Másolásuk valamennyi formája, adatrendszerekben való tárolása, más internetes oldalakon történő közzététele, bármilyen formában történő felhasználása - a személyes használatot meghaladó mértékben - kizárólag Webáruház Tulajdonos előzetes írásbeli engedélyével történhet.

A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et, amely módosításokat a weboldalon közzéteszi.

Vásárló a Webáruházat kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Vásárló elfogadja, hogy a weboldalon feltüntetett információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett. Szolgáltató kizár minden felelősséget a weboldal használói által tanúsított magatartásért, valamint az általuk közzétett tartalmakért.

A Webáruház információs rendszer biztonsági foka megfelelő, használat nem jelent kockázatot. A böngészés biztonságosabbá tétele érdekében azonban javasolt vírusirtó és más védelmi szoftverek használata.

© 2016 Hennaszöldökfesték webáruház. Minden jog fenntartva.